Release heeft betrekking op de volgende product(en): Cases, Forms, Portal en CRM.
Let op: deze release notes kunnen nog worden bijgewerkt. Genoemde updates kunnen nog uit de release worden gehaald.
INHOUDSOPGAVE
Cases
Features
- Vanaf nu zijn de "Volgende Mijlpaal" van de zaakstatussen en de "Maximale Termijn" van het zaaktype beschikbaar als variabelen in de sjablonen.
- Vanaf nu zijn "Huidige datum" en "Huidig tijdstip" beschikbaar als variabelen in de sjablonen.
- Vanaf nu zijn in de sjablonen in de lusblokken punt- en gecijferde lijsten beschikbaar om opsommingen te kunnen maken.
- Vanaf nu kun je binnen de zaakomgeving bij de documenten een document delen met de aanvrager. Het document wordt dan zichtbaar en beschikbaar in het portaal van de aanvrager. Je kunt het betreffende bestand ook weer onzichtbaar maken/ niet langer delen.
- Wanneer je in een zaak een entiteit uit een datalijst selecteert wordt er een scherm getoond met de attributen van dit entiteit. De manier waarop datalijst entiteit getoond worden in de zaakomgeving en in CRM is vanaf nu configureerbaar. Je kunt het tonen van de entiteiten en het icoontje waar je op klikt zelf inregelen.
- De zaken in de "mijn zaken" widget op het dashboard en het "mijn zaken"-overzicht in de werkvoorraad worden vanaf nu aan degene gekoppeld die de betrokkene-rol heeft die staat ingesteld als actiehouder op de status waar de zaak zich in bevindt. Met andere woorden: vanaf nu toont "mijn zaken" de zaken waar jij actiehouder bent. De actiehouder wordt bepaald per status toegewezen op basis van de rol waarmee iemand als betrokkene aan de zaak gekoppeld is.
- Vanaf nu zijn de Tekst-met-opmaak velden ook beschikbaar als variabelen in de sjablonen.
Bug fixes
- Sommige mails met toegevoegde afbeeldingen, toonden de afbeeldingen niet correct. Dit is nu opgelost.
Portal
Features
- Vanaf nu kan de behandelaar binnen de zaakomgeving bij de documenten een document delen met de aanvrager. Het document wordt dan zichtbaar en beschikbaar in het portaal van de aanvrager. Het document kan ook gemakkelijk weer van je portaal af worden gehaald.
Forms
Features
- In de formulieren is nu een extra veldsoort beschikbaar voor de uitvraag van meerdere bestanden. Het "meerdere bestanden"- veldtype is nieuw.
- Binnen de formulieren is het mogelijk om velden te vullen aan de hand van het KVK of het BRP. vanaf nu is het ook mogelijk om velden te vullen aan de hand van een (organisatie-) eigen datalijst.
- Vanaf nu is het mogelijk om een de input van een datumveld te valideren op basis van de input van een ander datumveld. Je kunt bijvoorbeeld vereisen dat een datum voor of na een bepaalde door de gebruiker ingevulde datum moet vallen.
- Vanaf nu is er een nieuw soort inputveld beschikbaar "bestandssjabloon" waarmee je een bestand download-optie beschikbaar kunt stellen aan de gebruiker van een formulier.
Bug fixes
- De formulieren liepen soms vast, wanneer er teveel logica tegelijk op was toegepast, dit is nu verholpen.
CRM
Features
- De toegang van gebruikers tot de portal wordt vanaf nu gemakkelijk in CRM geregeld bij de account-tab van de CRM-entiteit. Wanneer een nieuwe CRM-entiteit wordt aangemaakt kun je de toegang tot het portaal en het versturen van een wachtwoord-instellen-mail hier instellen en de gebruiker activeren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren