Nieuw eniteit (contact) aanmaken

Gemaakt door Mark Duijkers, Gewijzigd op Mon, 13 Nov 2023 om 02:48 PM op Mark Duijkers

Vanuit het startscherm Entieiten kun je nieuwe entiteiten aanmaken.



Klik op het plusje om een nieuw entiteit toe te voegen



Geef een naam van de entiteit op en selecteer een type en klik Toepassen


Staat het gewenste type er niet bij? Via de beheer opties kan een extra type entiteit worden aangemaakt.




Het entiteit is direct aangemaakt



Klik op het entiteit om de eigenschappen van het entieit te zien en aan te vullen.




In het overzicht vind je de volgende onderwerpen terug

  • Openstaande taken
    • Indien er een taak is aangemaakt voor het entiteit en deze nog openstaand is, bijvoorbeeld controle adres
    • Te beheren via taken in het menu
  • Atabase Cases
    • Wanneer CRM een relatie heeft met het zaaksysteem vind je hier de relatie tot zaken terug van het entiteit
    • Alle zaken in te zien via Zaaksysteem in het menu
  • Relaties
    • Relaties tot andere enteiten binnen CRM
  • Contactmomenten
    • Het aantal aangemaakte contactmomenten, te beheren via contactmomenten in het menu
  • Documenten
    • Documenoverzicht van het entieit, te beheren via documenten in het menu 
  • Notities
    • Notities overzicht, te beheren via Logboek in het menu 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren