De Atabase Documentatie is in beweging. We blijven verder ontwikkelen, veranderen, aanpassen en dus ook schrijven. Atabix streeft er naar de documentatie up-to-date te houden. De structuur van de documentatie is als volgt opgebouwd.
Cases, CRM, Portaal en Datalijsten hebben zowel een beheerhandleiding als een gebruikershandleiding. Dit omdat binnen deze applicaties er een inrichting kan worden verzorgd door bepaalde gebruikers, terwijl hele andere gebruikers vervolgens gebruik kunnen gaan maken van deze inrichting.
Forms en Beheer hebben alleen een beheerhandleiding. In de Beheer applicatie worden uitsluitend dingen geregeld om inrichting te bepalen. Hier is geen gebruikershandleiding van toepassing.
In de Atabix Suite vind je alle artikelen die applicatie overstijgend zijn of die over onderwerpen gaan die de applicaties gemeen hebben. Hier vind je dus ook de tweewekelijkse Release notes, over de nieuwe functionaliteiten, updates en verbeteringen.
Zodoende komen we op de volgende indeling uit:
Atabix Suite
Release notes
Iedere twee weken verse Release notes.
Atabix Suite Algemeen
Tools
Zaaksysteem
Beheerhandleiding
Omgeving beheren
Zaaktypebeheer
Overzichtenbeheer
Poststukkenbeheer
Selectielijstklassen-/archiveringsbeheer
Gebruikershandleiding
Zaakbehandeling
Zaken inplannen
Poststukken behandelen
Archivering
Relaties
Beheerhandleiding
Entiteiten beheren
Documenttypen beheren
Gebruikershandleiding
Entiteiten behandelen
Formulieren
Beheerhandleiding
Formulieren bouwen
Formulierinstellingen
Beheer
Tenant instellingen
Toegang
Integraties
Mijn Portaal
Portaal
Datalijsten
Beheerhandleiding
Gebruikershandleiding
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren