Nieuwe zaak starten

Gemaakt door Mark Duijkers, Gewijzigd op Wed, 07 Jun 2023 om 04:05 PM op Mark Duijkers

Er zijn 2 mogelijkheden om binnen het zaaksysteem een nieuwe zaak te starten, via het zaakoverzicht of via de postiname.

 

TABLE OF CONTENTS

Via zaakoverzicht


Om een nieuwe zaak aan te maken ga je naar het tabblad Zaken vanuit het menu




Druk rechtsbovenin op Nieuwe Zaak  


Kies 
het juiste Zaaktype en drop op Aanmaken



Je zaak is nu direct aangemaakt!



Via Post inname

Wanneer je lossen documenten ontvangt kun je de postiname gebruiken. Met de documenten kun je een nieuwe zaak beginnen of het document aan een betaande zaak toevoegen.


Ga naar Inname


Druk op Post innames toevoegen

Kies voor een retentie beleid. DIt zal het bewaar termijn zijn voor het document.


Upload het document en druk op Toepassen




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren