Vanuit de applicatie Manager wordt het gebruikersbeheer voor de Suite geregeld. Hierin maak je de gebruikers aan en kun je de wachtwoorden en multifactor authenticatie resetten.
Let op per applicatie worden wel de rechten bepaald voor gebruiker binnen die applicatie. Wanneer je een gebruikers aanmaakt in de Manager mag hij ook in CRM of het Zaaksysteem en krijgt hij daar de Rol standaard, Afhankelijk van de Rol inrichting kan een gebruiker het systeem gebruiken
TABLE OF CONTENTS
Gebruiker toevoegen
Ga in het naar het Tabblad gebruikers en klik op je het plusje
Vul de gegevens in van de gebruiker en klik op Aanmaken.
Nieuwe gebruikers krijgen een activatie email. Zodra ze deze hebben ontvangen kunnen ze hun account activeren. De instructie voor het activeren van het account wordt uitgelegd in de email die ze ontvangen.
Open de gebruiker door hem aan te klikken.
De gebruiker hoef geeen rol te hebben binnen de applicatie Manager, Rollen geef je uit per applicatie. Dus de gebruiker dient naar zaaksysteem te gaan om daarna daar een rol toegewezen te krijgen.
Wachtwoord Resetten
Ga in het naar het Tabblad gebruikers en open de gebruiker door hem aan te klikken.
Klik op het tabblad beveliging
Klik daarna op stuur wachtwoord reset e-mail.
De gebruiker wordt niet verplicht om zijn wachtwoord te resetten.
Token Multifactor Authenticatie Resetten
Ga in het naar het Tabblad gebruikers en open de gebruiker door hem aan te klikken.
Klik op het tabblad beveliging
Klik daarna op stuur Remove multifactor authenticatie (geen plaatje van)
De gebruiker wordt verplicht om zijn token opnieuw in te richten.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren