Stap 2 Retentie beleid instellen

Gemaakt door Mark Duijkers, Gewijzigd op Wo, 21 Jun, 2023 om 1:43 PM op Mark Duijkers

Stel een standaard retentiebeleid in voor het zaaksysteem. Dit wordt het standaard termijn voor alle gegevens. Je kan het per zaaktype weer aanpassen. 


Meer informatie over retentiebeleid vind je hier Algemeen Retentiebeleid 

Klik rechtboven op je account en kies dan voor Beheer. 


Ga in het linkerdeel van het scherm naar Retentiebeleid 



Klik in het Retentiebeleid  scherm op Instellingen.


In de instellingen van het retentiebeleid kun je de standaard voor het retentiebeleid configureren.


Standaardbeleid

Algemene voor het systeem


Standaard zakenbeleid

Indien geen beleid bij een zaaktype is opgegeven wordt dit beleid standaard gekozen wanneer je een nieuwe zaak aanmaken


Standaard innamebeleid

Het standaard beleid voor de inname van post. Wanneer je bij de postname iname geen beleid kiest wordt automatisch het standaard beleid gekozen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren