Deze release heeft betrekking op de volgende product(en): Zaaksysteem, Formulieren, Portaal, CRM, Datalijsten en Manager
Let op: deze release notes kunnen nog worden bijgewerkt.
INHOUDSOPGAVE
Zaaksysteem
Features
- De “taak afgerond”-trigger is uitgebreid met een nieuwe instelling om te bepalen hoe taken worden gecontroleerd voordat de trigger wordt geactiveerd. Onder de takenlijst/taakselectie is een nieuwe regel toegevoegd genaamd “Modus”.
Gebruikers kunnen kiezen uit twee opties:
- “EN” (AND): Alle geselecteerde taken moeten voltooid zijn voordat de trigger wordt geactiveerd.
- “OF” (OR): Slechts één van de geselecteerde taken hoeft voltooid te zijn om de trigger te activeren.
Alles huidige automatiseringen met taak afgerond als trigger zullen onveranderd blijven werken, zonder dat er een nieuwe configuratie nodig is.
- Gebruikers kunnen nu filteren op specifieke delen van de tekstinvoer in de tekstregelvelden. (In de zaakoverzichten, de datalijsten en in het CRM).
Voor de tekstregelvelden, binnen een zaak, datalijst-element of CRM-entiteit zijn vier nieuwe filteropties toegevoegd:
- Wanneer een gebruiker geen permissies heeft om bepaalde onderdelen op het werkzaamhedenscherm te zien, wordt enkel de informatie getoond waar de gebruiker wel toe bevoegd is. Er worden dus geen lege onderdelen meer getoond.
Bug fixes
- Er is een probleem opgelost waarbij te grote afbeeldingen werden afgesneden in de sjablonen. Dit komt niet langer voor.
Formulieren
Bug fixes
- De werkzaamheid van de BAG- en KVK-integraties zijn verbeterd. De invoeropties zijn eenvoudiger gemaakt en de werking binnen herhalende velden is stabieler. Dit zorgt voor een consistentere gebruikerservaring.
Portaal
Features
- Het is nu mogelijk om een alternatieve naam in te stellen die wordt getoond in het portaal. Hierdoor kun je bijvoorbeeld in plaats van een standaard naam, een aangepaste naam zoals “Systeembeheer” tonen.
Een extra menu-tab genaamd “Instellingen” is toegevoegd aan de gebruikerspagina (zoals bij andere pagina’s). In dit nieuwe tabblad wordt een kaart getoond met een Alias-veld. Hier kun je een algemene alias instellen die geldt voor gebruikers zonder specifieke alias. Daarnaast is er een extra veld genaamd “Alias” toegevoegd aan de gebruikers in Manager. Als een gebruiker geen individuele alias heeft, wordt de alias van deze instellingenpagina automatisch gebruikt.
Bug fixes
- De landvlag om een taal te kiezen in het inlogscherm van het portaal is verwijderd. Daarnaast zijn er nog meer WCAG-verbeteringen doorgevoerd op het inlogscherm.
Manager
Features
- Het is nu mogelijk om een verbinding te maken met de mail module van Microsoft Graph, om zo de mail binnen het zaaksysteem in te stellen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren