Release 12 december 2023

Gemaakt door Mark Duijkers, Gewijzigd op Ma, 25 Mrt om 11:47 AM op Mark Duijkers

Update voor Digitale formulieren, CRM, Zaaksysteem en Manager/Portaal


DITGALE FORMULIEREN


Bugfixes

  • Verplichte validatie bij een checkbox verbeterd. Er waren situaties waarin de validatie kon worden omzeild.
  • In de stap ‘samenvatting’ van een formulier worden kopteksten en opsommingen weer getoond.
  • Het is weer mogelijk om de Aanvrager te mappen op velden uit je formulier. Hierdoor wordt ook in het zaaksysteem weer de aanvrager gevuld en vind je in CRM de aanvrager als entiteit terug.




MANAGER

  • Je kan nu een excellijst importeren bij Datalijst



CRM

  • Autoformat toegevoegd aan het telefoonnummer veld zodat je verschillende formaten van een telefoonnummer i kan vullen. Nuttig wanneer je vaak een telefoonnummer kopieerd vanuit een andere plek.


ZAAKSYSTEEM

  • Wanneer je vanuit het zaakoverzicht een filter toevoegd, zie je achter de status filter het bijhroende zaaktype

    

  • Nieuwe bulk acties toegevoegd bij Projecten: 
    • Verander een zaakveld vaan een zaaktype
    • Status wijziging van een zaaktype
  • Logboek toegevoegd bij Projecten zodat je altijd kan teruglezen wie welke bulkactie wanneer heeft uitgevoerd.
  • Bij het toevoegen van een taak kan je nu direct een Verantwoordelijke toewijzen die de taak moet afhandelen.


  • Bulk acties pas zichtbaar wanneer je minimaal 1 zaak hebt toegevoegd aan het project. Zijn er geen zaken gekoppeld aan het project dan zie je geen bulk acties.

Bugfixes

  • In de Sjabloon editor liep de Kop -en Voettekst door de tekst (inhoud) heen.
  • Je kan weer de tekst uitlijnen in een tabel. 
  • Als je een nieuwe afbeelding toevoegt aan een sjabloon wordt de pagina automatisch ververst en je wijziging zichtbaar
  • Het kon voorkomen dat als je een deelzaak verwijderde en daarna een nieuwe deelzaak aanmaakte hetzelfde zaaknummer werd gebruikt. Dit is opgelost zodat er altijd een uniek zaaknummer wordt gebruikt.
  • In de werkvoorraad wordt nu een ‘Geen gegevens gevonden’ getoond als er geen gegevens gevonden worden (bijv. geen taken of contactmomenten).
  • Op de ‘werkzaamheden’ pagina werd soms informatie getoond waar iemand geen toegang toe heeft.
  • Op de ‘werkzaamheden’ pagina werd het * verplichte icoon niet getoond.
  • In het dashboard werd geen rekening gehouden met je rechten. Voortaan zie je hier alleen informatie waar je rechten op hebt. Dus bijv. bij de Actuele voorraad wordt alleen aantal getoond waar je rechten op hebt.
  • Als je inlogt als behandelaar werd er altijd een Warning getoond.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren