Wanneer de gebruiker bekend is gemaakt in de manager applicatie kan hij daarna inloggen op CRM.
Let op standaard krijgt een gebruiker de Rol standaard, indien hier geen aanpassingen op zijn gedaan kan een gebruiker nog niks in het systeem. Wil je dat alle gebruikers standaard bijvoorbeeld lees rechten hebben dan pas de rol Standaard aan.
Gebruikers inzien
Klik rechtsboven op je account en kies dan voor Beheer.
Ga in het linkermenu naar Gebruikers
Wanneer een gebruiker naar de CRM applicatie gaat wordt hij zichtbaar in de gebruikers lijst, een gebruiker krijgt de Rol Standaard als hij voor het eerst op het systeem inlogt. Afhankelijk van de rechten bij deze rol kan hij de applicatie gebruiken.
Rol toevoegen/aanpassen
Klik op de gebruiker om zijn account voor CRM in te zien, vink zijn rol aan of uit
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren