Update voor Zaaksysteem, Forms, Manager, Finance
Zaaksysteem
Features
- Het overzicht van taken in een zaak gaat veranderen. De kolommen Omschrijving en Aangemaakt worden verplaatst onder 2 icoontjes. De knop om een bestand te uploaden word verplaatst naar de kolom 'Bestanden'.
- Er is een nieuwe widget toegevoegd: “Mijn taken”. Hierin verschijnen alle taken waar de gebruiker aan is gekoppeld op het dashboard.
Bug fixes
- Middels de enter knop is het nu mogelijk om naar de volgende regel te gaan in tekst velden.
- Widget legenda toont nu enkel zaktypes waar je recht op heb om in te zien.
- Permissies op velden worden nu juist geëxporteerd en geïmporteerd.
Forms
Features
- Het aanmaken van een nieuwe gebruiker kan je nu volledig voor alle producten vanuit de ‘Manager’ beheren. Als je een nieuwe gebruiker toevoegt en aanvinkt dat de persoon bijv. de rol Beheerder krijgt, dan is dat direct ook geregeld voor alle andere producten.
Bug fixes
- Na een release van een formulier was het niet mogelijk om de verzenden knop te gebruiken na het indrukken van de cancel knop.
- Optimalisering in de tekst input velden bij de formulier instellingen.
- Border kleuren kunnen nu ingesteld worden in het thema scherm van een formulier.
- Er is een mogelijkheid om een helptekst toe te voegen bij een herhalend veld in formulieren.
CRM
Features
- Het is vanaf nu mogelijk om een datalijst te gebruiken als veld input in CRM. Bijvoorbeeld bij de velden van een entiteittype.
Manager
Bug fixes
- Select input reageert nu beter als het veld wordt geleegd door de gebruiker.
Finance en Cases
Features
- Het is mogelijk om een factuur toe te voegen aan een bestaande zaak. Dit gebeurt in Finance, de factuur komt bij de documenten in een zaak te staan.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren