Op welke manieren kun je een zaak aanmaken?

Gemaakt door Mark Duijkers, Gewijzigd op Do, 13 Jul, 2023 om 1:20 PM op Mark Duijkers

Er zijn verschillende manieren om een zaak aan te maken voor Atabase Cases. Het is mogelijk om gegevens te verzamelen via Atabase Forms en een zaak aan te maken in Atabase Cases of via Atabase Cases direct een zaak aan te maken vanuit een document inname of via het zaakoverzicht.

Formulieren via Atabase Forms

Wil je een geadvanceerde en gebruiksvriendelijke manier voor het verzamelen van gegevens voor het aanmaken van een zaak dan gebruik je Atabase Forms.


Bij Atabase Forms maak je een formulier aan, meer informatie over geadvanceerd formulieren maken lees je bij het onderdeel Atabase Forms op de kennisbank.


In het kort, Maak een Formulier aan


Via de eigenschappen van het formulier kun je kiezen voor koppeling, kies hier voor het aanmaken van een nieuwe zaak en kies je zaaktype

Zaakoverzicht


Ga naar het Tabje Zaken



Druk rechtsbovenin op Nieuwe Zaak 


Kies of een lege zaak aanmaken of Vanuit formulier en klik op Volgende



Lege zaak

Kies het juiste Zaaktype en drop op Aanmaken


Vanuit Formulier

Kies je formulier en klik op Volgende


Klik Formulier Starten


Vul het formulier in en druk op Verzenden.


Post inname

Wanneer je lossen documenten ontvangt kun je de postiname gebruiken. Met de documenten kun je een nieuwe zaak beginnen of het document aan een betaande zaak toevoegen.


Ga naar Inname


Druk op Post innames toevoegen

Kies voor een retentie beleid. DIt zal het bewaar termijn zijn voor het document.


Upload het document en druk op Toepassen



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren